Lomake sulkeutuu 31.12.2024 12.00

Tervetuloa ilmoittautumaan ToU:n juniorijoukkueisiin.
Pojat ja tytöt, syntymävuosi 2006 - 2018)

Pelaaja voi harjoitella joukkueessa kaksi viikkoa ns. koeajalla ilmoittautumispäivästä lukien, jonka jälkeen pelaajan tulee päättää jatkaako pelaajana joukkueessa. Joukkueessa ei voi pelata pelaajia, jotka eivät ole ilmoittautuneet joukkueeseen. Koeajalle ei seuralla ole tapaturmavakuutusta.

JÄSENMAKSU
Juniorijäsenen jäsenmaksu on 40 euroa. Jäsenmaksusta tulee laskulinkki huoltajan sähköpostiin kuukauden sisällä ilmoittautumisesta.
Jäsenmaksuvelvollisuus on kaikilla seuraan 31.10.2024 mennessä tulleilla pelaajilla.

SEURAMAKSU
Seuramaksujen suuruus selviää joukkueittain alla olevasta taulukossa. Seuramaksusta tulee laskulinkki huoltajan sähköpostiin. Jokaiselle pelaajalle muodostetaan oma henkilökohtainen viitelasku.

Jos samasta perheestä useampi (aikuinen/juniori) harrastaa ToU:ssa  jalkapalloa, saa seuramaksusta hyvitystä 2. pelaajasta alkaen 40€/pelaaja.

Huomio, että pelaaja ei ole oikeutettu osallistumaan joukkueen harjoituksiin, jos maksuja ei ole suoritettu eräpäivään mennessä. Poikkeustapauksissa maksuaikaa voi neuvotella seuran rahastonhoitajan kanssa.

SEURAMAKSUT

MAKSUN SUURUUS

KOKO KAUSI

1.8 JÄLKEEN LIITTYNEET

Juniorit 2006 - 2014

Juniorit 2015 - 2018

PELI- JA KORTTELIPASSI
Pelipassi 2024 on voimassa maksuhetkestä (1.12.2023) alkaen, enintään 1.12.2023 - 31.12.2024. Pelipassin ostaa huoltaja Suomen Palloliitolta Pelipaikka –jäsenrekisterin kautta. Vain Pelipassi oikeuttaa pelaamaan Itäisen alueen sarjoja 2024. Pelipassi on käytössä 2005-2014 syntyneillä junioreilla. Huomioi, että pelipassi ei sisällä tapaturmavakuutusta.

Korttelipassi ei oikeuta pelaamaan Itäisen alueen sarjoissa ja on käytössä vain 2015, 2016-2017 sekä 2018 joukkueilla. Korttelipassin hinta on 6 euroa. Korttelipassia ei voi huoltaja ostaa vaan sen ostaa pelaajan puolesta joukkueen tai seuran rahastonhoitaja.

VAKUUTUSTURVA AON / OMA TAPATURMAVAKUUTUS
Tapaturmavakuutus on pakollinen kaikilla junioreilla. Vakuutus voi olla pelipassin yhteydessä ostettava AON vakuutus tai pelaajan oma kilpailutoiminnan kattava tapaturmavakuutus.

Vakuutusturva AON on Palloliitolta Pelipaikka-jäsenrekisterin kautta ostettava tapaturmavakuutus. Vakuutusturva on aina iän mukainen. Huomioi, että AON vakuutusta ei voi ostaa ilman kortteli- tai pelipassia.

Mikäli junioripelaajalla on oma tapaturmavakuutus, siitä on annettava tiedot (vakuutusyhtiö ja vakuutusnumero) tällä lomakkeella. Oman vakuutuksen on katettava URHEILUSEURASSA tapahtuva kilpailutoiminta kotimaassa ja ulkomailla, harrastuksessa sekä meno- ja paluumatkoilla.

Palloliiton Pelipassivakuutus lisätietoa tästä

LISÄTIETOA JOUKKUEEN TOIMINNASTA
Joukkueen joukkueenjohtaja / Vastuuvalmentaja

Lomake sulkeutuu 31.12.2024 12.00

Tervetuloa ilmoittautumaan ToU:n aikuisjoukkueisiin.
Miehet edustus, Naiset edustus, Ikämiehet

JÄSENMAKSU
Aikuispelaajan (varsinainen seuran jäsen) jäsenmaksu on 40 euroa. Jäsenmaksusta tulee laskulinkki sähköpostiin kuukauden sisällä ilmoittautumisesta.

SEURAMAKSU
Seuramaksujen suuruus selviää joukkueittain alla olevasta taulukossa. Seuramaksusta tulee laskulinkki sähköpostiin. Jokaiselle pelaajalle muodostetaan oma henkilökohtainen viitelasku.

SEURAMAKSUT

MAKSUN SUURUUS

KOKO KAUSI

1.8 JÄLKEEN LIITTYNEET

Miehet

Naiset

Ikämiehet

ilm. myöhemmin

PELIPASSI
Pelipassi 2024 on voimassa maksuhetkestä (1.12.2023) alkaen, enintään 1.12.2023 - 31.12.2024. Pelipassi ostetaan Suomen Palloliitolta Pelipaikka –jäsenrekisterin kautta. Vain Pelipassi oikeuttaa pelaamaan Itäisen alueen ja liiton sarjoja 2024. Huomioi, että pelipassi ei sisällä tapaturmavakuutusta.

VAKUUTUSTURVA AON / OMA TAPATURMAVAKUUTUS
Tapaturmavakuutus on pakollinen Naisten Kakkoseen osallistuville pelaajille sekä miesten edustuksessa pelaaville 2004 jälkeen syntyneille junioripelaajille. Vakuutus on kaikille muillekin aikuisille suositeltava.

Vakuutusturva AON on Palloliitolta Pelipaikka-jäsenrekisterin kautta ostettava tapaturmavakuutus. Vakuutusturva on aina iän mukainen. Huomioi, että AON vakuutusta ei voi ostaa ilman pelipassia.

Mikäli naispelaajilla tai juniori-ikäisillä miesten joukkueen pelaajilla on oma tapaturmavakuutus, siitä on annettava tiedot (vakuutusyhtiö ja vakuutusnumero) tällä lomakkeella. Oman vakuutuksen on katettava URHEILUSEURASSA tapahtuva kilpailutoiminta kotimaassa ja ulkomailla, harrastuksessa sekä meno- ja paluumatkoilla..

Palloliiton Pelipassivakuutus lisätietoa tästä

LISÄTIETOA JOUKKUEEN TOIMINNASTA
Joukkueen joukkueenjohtaja / Vastuuvalmentaja

Tervetuloa liittymään ToU:n kannatusjäseneksi

Jos haluat olla mukana Toivalan Urheilijat ry:n toiminnassa tai kannattaa seuran toimintaa, niin tällä lomakkeella voit liittyä kannatusjäseneksi.

KANNATUSJÄSENMAKSU
Kannatusjäsenmaksu on vuodessa 40 euroa. Kannatusjäsenmaksusta tulee laskulinkki ilmoitettuun sähköpostiin kuukauden sisällä ilmoittautumisesta.

LISÄTIETOA SEURAN TOIMINNASTA

Puheenjohtaja
Tommi Jäppinen
puh. 040 8787386
tommi_jappinen@hotmail.com

Tervetuloa liittymään ToU:n perhejäseneksi

Toivalan Urhelijat ry:n perhejäseneksi voivat liittyä juniorijäsenten vanhemmat sekä seuran ja joukkueiden toiminnassa mukana olevat toimihenkilöt. Perhejäsenenä olet virallisesti seuran jäsen ja pääset osallistumaan seuran toimintaan sekä yleiskokouksiin.

Tällä lomakkeella voit liittyä perhejäseneksi.

PERHEJÄSENMAKSU
Perhejäsenmaksu on vuodessa 5 euroa. Jäsenmaksusta tulee laskulinkki ilmoitettuun sähköpostiin kuukauden sisällä ilmoittautumisesta.

LISÄTIETOA SEURAN TOIMINNASTA

Puheenjohtaja