Jäsenkortin etunäkyvyys

Toivalan Urheilijat ry luo jäsenyydelle lisäarvoa jäsenkortilla, jolla jäsenistö voi saada tarjouksia ja etuja seuran yhteistyökumppaneilta. Kortti on käytössä jäsenillä, toimihenkilöillä sekä huoltajilla. Sähköinen jäsenkortti kulkee jäsenistön matkassa näppärästi omassa mobiililaitteessa Jopox-sovelluksessa.

Haluaisitko tarjota yhteistyökumppanina ToU:n jäsenille etuuksia helposti ja nopeasti?

Jäsenedut on helppo tarjota seuran jäsenille nähtäville ja käytettäväksi. Raporttien kautta pystytään myös seuraamaan kuinka paljon eri jäsenetuja on käytetty. Kun palvelu on otettu käyttöön, voidaan jäsenetu räätälöidä halutun näköiseksi, sekä rajata myös jäsenedun voimassaoloaikaa. Jäsenetunäkyvyys neuvotellaan muun seurakumppanuuden sisälle.