Seura- ja peliasut

Toivalan Urhelijat ry edustus- ja juniorijoukkueet liikkuvat peleissä ja turnauksissa pääsääntöisesti itäisen Suomen alueella. Ottelutapahtumissa pelaajia seurataan koko ajan silmä tarkkana ja näkyvyyttä tulee myös eri medioissa sekä pelaajien ja seurojen omissa somekanavissa.

Tarjoamme yhteistyökumppaneillemme mahdollisuutta näkyvyyteen peliasuissa. Peliasumainokset neuvotellaan suoraan joukkueiden kanssa. Jos peliasumainos kiinnostaa, ota suoraan yhteyttä haluamasi joukkueen joukkueenjohtajaan. Samalla voi keskustella myös muista yhteistyömuodoista joukkueen kanssa. Joukkueiden yhteystiedot löytyvät kohdasta Yhteystiedot -> Toimihenkilöt.

Seura-asut näkyvät erilaisisssa urheilutapahtumissa sekä Etelä-Siilinjärven katukuvassa pelaajien ja joukkueiden toiminhenkilöiden päällä. Seuran pääyhteistyökumppaneiden kanssa voidaan neuvotella näkyvyyttä seura-asuihin. Seura-asut hankitaan joukkueittain pääsääntöisesti keväällä.