Hallitus

Seuran toimintaa ja hallintoa johtaa hallitus. Hallituksen jäsenet valitaan seuran syyskokouksessa loka-marraskuussa. Toimikausi on aina kalenterivuosi. Hallitustoiminnassa pääset vaikuttamaan seuran toiminnan toteuttamiseen ja kehittämiseen. Hallituksen jäsenenä osallistut kerran kuukaudessa hallituksen kokouksiin sekä organisoit oman vastuualueen toiminnan kalenterivuoden ajan.

Hallituksen tehtävänä on seuran sääntöjen mukaisesti mm. :

1. Panna täytäntöön yhdistyksen kokousten päätökset.
2. Johtaa yhdistyksen toimintaa ja hoitaa taloutta.
3. Edustaa yhdistystä.
4. Kutsua koolle yhdistyksen kokoukset.
5. Tarvittaessa palkata talousarvion rajoissa yhdistykselle työntekijöitä.
6. Antaa lausuntoja ja tehdä esityksiä viranomaisille liikuntaan liittyvistä asioista. Käytännön asioiden hoitoa varten hallitus voi asettaa keskuudestaan työvaliokunnan, joka toimii hallituksen valvonnassa.

Hallitus voi erottaa yhdistyksen jäsenen, mikäli hän toimii vastoin yhdistyksen tarkoitusta tai muulla tavoin vahingoittaa yhdistyksen toimintaa. Päätöksestä voi valittaa yhdistyksen kokoukselle jättämällä hallitukselle kirjallisen valituksen 30 päivän aikana tiedoksi saamisesta.

Toivalan Urheilijoiden hallituksen kokoonpano vuonna 2024

Hallituksen puheenjohtaja Tommi Jäppinen