Tanhula

Seuran 75-vuotis historiikissa Tanhulasta kerrotaan "Tanhula - Toivalan sielu". Tämä kuvastaa hyvin Tanhulan merkitystä koko Toivalan alueelle. Aikoinaan Tanhula oli vilkas juhlapaikka ja esiintyjiä oli laidasta laitaan aina Dannyyn ja Spedeen saakka. Nykyisin Tanhulassa toiminta keskittyy jalkapallon ympärille.

Tanhulasta löytyy seurantalo ja tekonurmikenttä. Kun puhutaan "mennään Tanhulaan" ei ole merkitystä kokoonnutaanko seurantalolla vai tekonurmella. Kaikki tietävät mihin kokoonnutaan. Seurantalosta löytyy pieni liikuntasali, kokoustila keittiöineen sekä alakerrasta sauna- ja pukutilat. Seurantalo on rakennettu talkoovoimin ja se valmistui vuonna 1961. Aikoinaan Tanhulassa oli luonnonnurmikenttä, joka kovassa käytössä meni loppukesästä "perunapelloksi". Seura teki ison päätöksen vuonna 2011 ja rakennutti oman tekonurmikentän. Toivalan Urhelijat ry on niitä harvoja jalkapalloseuroja, joilla on oma kenttä.