Tukirahasto vähävaraisten lasten harrastamiseen

Lapsen tai nuoren jalkapalloharrastus ei saisi vaikeutua tai loppua taloudellisista syistä. Harrastamisen ei tule olla vain harvojen etuoikeus, vaan jalkapallo kuuluu kaikille. Taloudellisen tuen tarvitsemiseen on monia syitä: vanhempien työttömyys, yksinhuoltajuus, sairaudet. Jokaisella perheellä on oma syynsä, mutta niistä yksikään ei ole sellainen, että se oikeuttaisi lapsen tai nuoren syrjäytymisen.

ToU:n tukirahastosta tuetaan heikoimmassa taloudellisessa asemassa olevien lasten ja nuorten jalkapalloharrastusta. Rahastosta annetaan avustusta seuran junioreille, joiden perheillä on vaikeuksia harrastusmaksujen kanssa. Jakoperusteet vaihtelevat tarpeen mukaan ja avustukset päätetään hallitukselle osoitetun hakemuksen perusteella.

ToU:n tukirahastoon voivat tehdä lahjoituksia yritykset ja yksityishenkilöt. Lahjoitukset käytetään lyhentämättömänä taloudellista tukea tarvitsevien junioreiden hyväksi.Julkaisemme kaikkien tukirahastoon lahjoittaneiden nimet seuran kotisivuilla. Mikäli lahjoittajan nimeä ei haluta näkyviin, tulee asiasta erikseen mainita.

Tukirahastoon osallistutaan täyttämällä alla oleva lomake. Lomakkeella pystyy itse määrittelemään tukisumman kuitenkin niin, että minimi lahjoitus on 50 euroa.

Linkki lomakkeelle

Toivalan Urheilijat ry