Medianäkyvyys

Toivalan Urheilijat ry pystyy tarjoamaan yhteistyökumppanille monenlaista medianäkyvyyttä. Näkyvyys voi olla logonäkyvyyttä kotisivuilla pääyhteistyö- tai yhteistyökumppanuuden muodossa. Lisäksi pystymme tarjoamaan näkyvyyttä omissa somekanavissa (Facebook, Instagram), joissa voimme tehdä yksittäisiä yhteistyöpostauksia tai luoda esim. koko kauden mittaisia yhteistyökampanjoita.

Julkaisemme myös seuralehteä, joka ilmestyy kerran vuodessa jaettuna kaikkiin Etelä-Siilinjärven kotitalouksiin. Ikämiesten joukkue toteuttaa erikseen seurakalenterin. Seurakalenteri on A3-kokoinen vuosikalenteri, josta voi ostaa kahden kokoisia mainoksia. Seurakalenteri jaetaan kaikkiin Etelä-Siilinjärven kotitalouksiin.