Liity ToU:n perhe- tai kannatusjäseneksi

Toivalan Urheilijat ry:n perhe- ja kannatusjäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet liikunnan ja urheilemisen puolella. Se on kannanotto jalkapallo toiminnan puolesta. Me järjestämme niin tavoitteellista jalkapallon pelaamista kuten myös kuntoa kohottavaa hyvän fiiliksen harrastejalkapalloa. Lisäksi tuemme ja autamme valmentajia eteenpäin sekä tarjoamme mielekästä vapaaehtoistyötä jalkapallon parissa.

Perhejäseneksi voivat liittyä juniorijäsenten vanhemmat sekä seuran ja joukkueiden toimihenkilöt. Perhejäsenenä olet virallisesti seuran jäsen, jolloin pääset osallistumaan seuran päätöksentekoon, toimintaan sekä saat jäsenkortin kautta seuran jäsenetuja. Perhejäsenmaksu on 5 euroa.

Kannatusjäseneksi voi liittyä kuka tahansa yksityinen henkilö tai yritys. Kannatusjäsenenä olet mukana tukemassa ToU:n toimintaa, jossa liikuntaa ja jalkapallon pelaaminen on kaikkien yhteinen asia. Kannatusjäsenyyden hinta on 40 €. Kannatusjäsenyys on vuosikohtainen.Kannatusjäsenenä saat käyttöösi myös seuran jäsenkortin, josta löytyy paikallisten yhteistyökumppaneiden tarjoamia rahanarvoisia etuja.

Tästä pääset liittymään ToU:n perhejäseneksi
Liity perhejäseneksi