Seurantalo - Tanhula

Seurantalon omistaa Siilinjärven kunta, mutta taloa hallinnoi Toivalan Urhelijat ry. Seura toimii Tanhulassa talonmiehen roolissa, vastaa rakennuksen kunnossapidosta ja siivouksesta. Talo on ollut seuran tukikohtana aina sen rakentamisesta saakka vuodesta 1961. Talosta löytyy liikuntasali, kokoushuone, keittiö sekä alakerrasta puku- ja saunatilat.

Liikuntasali

Liikuntasalin koko on xx X xx. Salissa pystyy pelaamaan pienellä porukalla sählyä ja futsalia. Lisäksi salista löytyy mahdollisuus pelata sulkapalloa. Sali toimii myös hyvin joukkueiden oheisharjoittelupaikkana, sillä varusteina on mm. xx xx xx.

Kuva liikuntasalista

Kokoushuone

Kokoushuoneessa voi pitää palavereita max. xx henkilömäärälle. Kokoushuoneessa on videotykki sekä valkokangas. Kokoushuoneen vieressä on erillinen keittiötila,

Kuva kokoushuoneesta ja keittiöstä

Saunatila

Seurantalon alakerrasta löytyy iso pukuhuone sekä suihku- ja saunatilat. Saunaan mahtuu kerrallaan xx henkilöä, joten seurantalo soveltuu hyvin myös saunailtojen pitopaikaksi.

Kuva pukutiloista, suihkuista, saunasta

Toivalan Urheilijat ry