Seuran valmennuslinjaus

VALMENNUSLINJAUS ToU

Toivalan Urheilija eli ToU on vuonna 1945 perustettu perinteinen jalkapalloseura Siilinjärvellä.

Toivalan Urheilijat on kylähenkinen kasvattajaseura, jonka toimintaan on helppo tulla mukaan matalalla kynnyksellä. Seuran keskus on Tanhula, jossa sijaitsee seuran toimitilat sekä vuonna 2011 käyttöön otettu tekonurmikenttä.

Seuran tavoitteena on mahdollistaa Etelä-Siilinjärven lapsille ja nuorille laadukkaan paikan harjoitella jalkapalloa ja kehittyä oman tavoitteiden mukaan kohti omaa huippuaan. Strategiana on toiminnan laajentaminen ja kehittäminen, jäsenmäärän kasvu, suunnitelmallinen toiminta sekä vakaa talous.

Tärkein lähtökohta kaikessa ToU:n toiminnassa on saumaton yhteishenki ja yhteisöllisyyden kasvattaminen.

Valmennuslinjan päivityksestä vastaavat:

Mauno Räty (seuran puheenjohtaja)

Harri Ylönen (UEFA A)

Janne Mertanen (D)