Jalkapallokoulu

Stadium Jalkapallokoulu järjestetään 5.-9.6.2023 klo 15.00–16.30 Tanhulan tekonurmikentällä. Jalkapallokoulu on tarkoitettu 5 - 10 vuotiaille lapsille (2013–2018 syntyneille). Ilmoittautuminen tämän linkin kautta 26.5.2023 mennessä.

Jalkapallokoulu tarjoaa tytöille ja pojille mahdollisuuden aloittaa jalkapalloon tutustumisen. Jalkapallokoulun jälkeen lapsi voi tulla mukaan oman ikäryhmän joukkueeseen (2013-2017 syntyneet). Jos riittävästi kiinnostusta löytyy 2018 ikäryhmästä, niin alamme selvittämään uuden joukkueen perustamista.

Jalkapallokoulussa vakuutus on pakollinen. Vakuutuksen (AON) voi ostaa ilmoittautumisen yhteydessä, jos lapsella ei ole omaa tapaturmavakuutusta. Lisätietoa AON vakuutuksesta

Jalkapallokoulun osallistumismaksussa huomioidaan, jos olet ToU:n jäsen tai perheestä ilmoittautuu useampi lapsi jalkapallokouluun. Huomioi, että jokainen osallistuja pitää ilmoittaa ja maksaa erikseen. Osallistumismaksusta tulee lasku sähköpostiin ilmoittautumisen päätyttyä.

Pallokoulun osallistumismaksuvaihtoehdot ovat seuraavat:
Osallistumismaksu 55 €/lapsi
Osallistumismaksu 50 €/lapsi (ToU:n jäsen)
Sisaralennus 10 € (samasta perheestä osallistuu useampi lapsi, alennus toisesta lapsesta eteenpäin)

Palloliiton AON vakuutus 10€

Hintaan kuuluva pelaajapaketti sisältää ohjatun toiminnan lisäksi oman jalkapallon, diplomin ja hampurilaislahjakortin.

Laskutus ja lisätietoa:
Laskut lähetetään vanhempien sähköposteihin ilmoittautumisen päätyttyä 26.5.2023. Laskut tulevat erikseen jokaisesta ilmoittautumisesta. Jos perheestä on ilmoittautunut kaksi lasta, tulee sähköpostiin kaksi eri laskulinkkiä.

Lisätietoa: Arja Mertanen puh. 044 0887765, tou.toivala@gmail.com

Toivalan Urheilijat ry