ToU:n Stadium tukijäsenyys

Jokaisen ToUn jäsenen, heidän perheenjäseniensä, naapureiden, tuttavien ja alueella asuvien on kannattavaa liittyä ToUn Stadiumin tukijäseneksi. Tukijäsenenä kaikki Stadium ostot kerryttävät bonuksia myös Toivalan Urheilijoille, eli tukevat harrastustoimintaa. Tukijäsenyys on ilmaista eikä myöskään vaikuta omien bonusten kertymiseen, joten siitä ei ole tukijäsenelle mitään harmia, vaan ainoastaan iloa jalkapalloilijoiden tukemisesta!

Tässä ohjeet tukijäsenyyteen:

1.Jos et ole vielä Stadiumin jäsen, liity jäseneksi näin:
Mene osoitteeseen www.stadium.fi/teamsales
Paina “kirjaudu sisään” ja valitse “Liity Stadium Memberiksi”, täytä kysytyt tiedot ja paina “Rekisteröidy”

2.Rekisteröitynyt Stadiumin jäsen ryhtyy tukijäseneksi näin:
Mene osoitteeseen www.stadium.fi/teamsales
Paina “kirjaudu sisään” (jos tunnukset unohtuneet, paina “Unohditko salasanan?”)
Avaa “Tue seuraasi”-välilehti.
Kirjoita “Etsi seura” -kohtaan “Toivalan Urheilijat ry”, valitse “jalkapallo” sekä oikea joukkue ja paina “Valitse”.

3.Saat iloa seuran tukemisesta aina kun teet ostoksia Stadiumin verkkokaupassa tai Stadiumin myymälöissä. Helppoa!